The End of Snake Way! King Kai’s Bizarre Test!
S1, E6: As the deadly Saiyan invaders approach Earth, Gohan makes slow, but steady, progress under the watchful eye of Piccolo, and Goku struggles with the “gravity” of his training under King Kai.