The Fall
S1, E6: Joe Carroll's true intentions are revealed through a new follower, Charlie Mead (guest star Tom Lipinski). As Ryan learns of Joe's plans, he tries to stall Emma, Jacob and Paul by taunting them in hopes of turning them against each other. Meanwhile, Emma makes a shocking decision.