The Fluffy Tiger/ Tiger Paw-Made Noodles/ The Late-Night Cat/ A Story Just a While Ago
S1, E4: Bunzo makes dumplings and vegetable soup for Tamako, who is concerned about her recent weight gain caused by eating too much ramen; after lunch, the restaurant staff decide to take a nap before the dinner shift.