The Fortress On the Sollitary Island
S1, E6: While Marie and King are kidnapped by enemy soldiers, Jean and Nadia rush to rescue them. They are being held captive at the secret base of the Neo-Atlanteans. Unfortunately, Nadia's Blue Water gives them away...