OUTLANDER The Fox's Lair
S2, E8: Claire and Jamie call upon Jamie’s grandsire, Lord Lovat, in an attempt to elicit support for the Jacobite cause. However, a visiting Colum MacKenzie has other plans, and Lord Lovat’s manipulative machinations ensure that no matter what, his own interests will be served.