The Genetic Code
S1, E1: Liebensraum breeding programs and bunk studies in heredity helps to justify mass sterilizations and genocide; in concentration camps, twisted experiments like Josef Mengele's twin studies masquerade as science and justify all manner of Nazi horrors.