Epic Ink The Girl With the Monster Tattoo
S1, E6: Chris Jones' hyperrealistic "bloody mouth" earns raves; Heather's creation blends a classic children's doll with the Four Horsemen of the Apocalypse; Jeff transforms the hand of a fellow tattoo artist.