Kamisama Kiss The God Loses Her Home
S1, E5: Narukami, god of thunder, has always wanted Tomoe as a familiar for herself. Now that the god he serves is Nanami, a human girl, Narukami sees her chance to take away Nanami's godhood and make Tomoe hers.