The Barbarian Empires of the Steppes The Han Emperors and Xiongnu at War
S1, E4: The Xiongnu are promised Chinese brides, among other humiliating and unacceptable gifts; looking closely at the relationship between the Han Empire of China and the nomadic confederacy of the Xiongnu; Han tries to eliminate the Xiongnu threat.