The Heir
S2, E22: When a woman shows up claiming to be the rightful heir to Woodstone Mansion, Sam and Jay enlist the help of a lawyer; Isaac tries to decide how to spend half of Sam's advance on his autobiography; an event could dramatically change life at the manor.