The Holy Warrior
S1, E5: Ikari and Maniwa interrogate the boy known as Lil' Slugger, who turns out to be an eighth-grade student named Makoto Kozuka. Kozuka admits to the attacks, but he believes that the world around him is a medieval fantasy-style role playing game.