Superior Donuts The Icemen Cometh
S2, E19: With U.S. Immigration and Customs Enforcement agents conducting raids in Uptown, Sofia turns to Franco for help hiding her undocumented brother, Rafael, who faces deportation to Colombia. Also, Tush decides it's time to give up his daily sugar rush.