Red Bull Music Studios Sessions The Jordin Sparks Edition
S1, E3: Jordin Sparks is joined in Los Angeles by producer LordQuest and songwriters Sad Alex, Rami Jrade and Jordyn Dodd. The team work together to take Jordin’s musical 'spark' and amplify it.