The Kingdom
S2, E2: McCall finds herself in the crosshairs of a foreign government's intelligence agency when her friend Mira, a diplomat's daughter, seeks McCall's help to find her missing brother. Also, Dante faces suspicion from a fellow detective newly tasked by the district attorney to find the vigilante known as the Equalizer.