The Kollective The Kollective s1 - 102
S1, E2: In Kinshasa, Delia, Aaron and Maya are devastated to see Joshua's tortured body; while officials feed them the implausible story that Josh's murder was the result of a robbery gone wrong, Delia's rage is barely contained.