The Kollective The Kollective s1 - 103
S1, E3: The Kollective reunite at Joshua's funeral, determined to uncover the truth but lacking sufficient evidence to publish; reviewing CCTV footage from Lusamba's poisoning, they spot Ivanov leaving a parking lot.