The Lady Killer
S3, E12: In the midseason finale, Garrett's (recurring guest star YANI GELLMAN) trial for Maya's murder is starting and the town of Rosewood has become a media spectacle. At odds with her friends over Paige (recurring guest star LINDSEY SHAW), Emily doesn't know where to turn when the media attention becomes too much for her. "A" sees this as a perfect opportunity and takes advantage of the situation and sends Aria, Emily, Hanna and Spencer on a path to a possible truce. But is this peace offering from "A" real or just a trap for a much darker ending? Meanwhile, Aria, Emily, Hanna and Spencer are betrayed as someone very close to them is revealed as part of the "A" team.