The Last Temptation of Barry Allen, Pt. 2
S6, E8: With The Flash freshly infected by the monstrous Bloodwork (SENDHIL RAMAMURTHY), Iris and Cisco battle to help Barry take control of himself before he’s lost forever to Ramsey’s influence. Meanwhile, the rest of Team Flash fight to reclaim control of Central City from Bloodwork’s growing army in the second part of the midseason finale.