Magnum P.I. The Lies We Tell
S3, E11: When a married woman asks Magnum and Higgins to find her lover's killer because she doesn't want to expose the affair to the police, they find the victim wasn't who he claimed to be; Rick visits Icepick, whose health has taken a turn for the worse.