Ghost Hunters The Lost Souls of Joliet
S14, E2: Dakota Laden, Tanner Wiseman and Alex Schroeder of "Destination Fear" join TAPS as they take on Old Joliet Prison; unsettling paranormal activity has been ramping up at the now-shuttered penitentiary and volunteers there are desperate for answers.