Revenge Body With Khloé Kardashian The Lost Voice & Half-Baked
S1, E6: After Ranella's dramatic weight gain brings her singing career to a halt, Khloé and celebrity trainer Corey Calliet help Ranella gain the courage to once again step on the stage; Brittany, a single mother, masks her pain with food.