The Lunchbox of Destiny
S1, E8: The FBI offers Danny and Lexi information that will help them in their search for Cleopatra, but only if Danny is able to get his incarcerated father, Patrick (Mark Valley), to give up the location of paintings that he helped steal 20 years earlier. Also, Farouk deals with a loose end and takes a big step forward in his master plan.