The Lyon Who Cried Wolf
S2, E16: A wrench is thrown into Lucious’ deeply personal music video about his mother, when Andre discovers a dark secret. Meanwhile, Hakeem and Jamal are compromised after tempting themselves with new or rekindling, but secretive affairs. Then, Rhonda starts to suspect who her attacker was.