The Magician
S3, E4: A furious Nyssa al Ghul (recurring guest star Katrina Law) returns to Starling City and confronts Oliver about Sara's death. When Oliver learns Malcolm Merlyn is alive, he suspects Merlyn killed Sara. Oliver and Nyssa join forces and go after the Dark Archer, intent on bringing Sara's killer to justice. Laurel keeps her distance from Nyssa, however as she blames her sister's death on her involvement with the League of Assassins. Meanwhile, Oliver and Roy work on repairing their respective relationships with Thea, who has returned home. Nyssa discusses Oliver with her father, Ra's al Ghul (guest star Matt Nable).