The Man in the Outhouse
S4, E3: When a partially decomposed body is found in an outhouse and identified as the host of a popular reality television show, “Busted by Bill,” which catches infidelity in the act, Brennan and Booth must identify the killer from of a large pool of suspects, including many who were humiliated on the victim’s show. As the team searches for key forensic evidence with the help of Brennan’s overachieving grad student, Sweets and Bones watch episodes of “Busted by Bill” to search for suspects who fit a revenge killer’s profile. Meanwhile, Booth tries to understand Brennan’s romantic life when he learns she is juggling two relationships.