The Man Who Viewed Too Much
S1, E2: Hana is embarrassed when Kiyoshi sees her in a compromising position. Kiyoshi becomes desperate to keep his date with Chiyo, and searches for a way to get out of prison in time to meet her. Gakuto has plans of his own.