The Manly Men's Man Club/Mi Casa, Robo Casa
S1, E1: Cupcake’s obsession with joining a club for manly men gets hairy when he grows a literal MONSTER ‘stache that’s almost as big as his man-ego./Cupcake and Dino house-sit a futuristic mansion that likes them so much, it won't let them leave! The only escape: A Dino-led lesson in true friendship.