The Menendez Murders
S1, E4: Erik and Lyle begin to reveal details of the psychological and sexual abuse they suffered at the hands of their parents; Leslie makes a case for Dr. Oziel's tapes to be thrown out of court; Pam Ferrero faces increased pressure from the DA's office.