The Messenger
S2, E8: After a tragic turn of events, Ryan attempts to find the man who originally taught Joe to kill, in hopes of finding new answers. Meanwhile, at the compound, Joe tries to get his bearings, while Emma and Mandy wait for him to reveal his new plan.