Stags The Monster
S1, E6: Branco kills Selma. Clem wins a race to the surface and The Monster kills the loser, Gemma. The Man is mortally wounded and Kai gets his revenge on Stu. Stu and Ryan almost make it out together until they don't and Stu's left all alone. Or is he?