Sailor Moon The Mysterious Sleeping Sickness: Protect the Girls in Love
S1, E3: All the girls in town are tuning in to a late-night radio program called "Midnight Zero" that reads out love letters sent in by the listeners. Meanwhile, a strange sleeping sickness is plaguing the town that puts many people to sleep, including Ms. Haruda and Naru.