The Mystery of the Dead Date
S1, E2: When an online hookup ends in murder, Laura creates her own dating website profile and - under Billy's watchful eye - uses herself to bait the killer. While Laura goes undercover at Manhattan's hottest night spots, Jake finally inks the divorce papers, prompting Laura to reconsider the dating scene for real. RICKY PAUL GOLDEN guest stars.