The Mysteries of Laura The Mystery of the Dodgy Draft
S1, E19: Laura deals with an epic personal crisis while searching for the killer of a teacher's aide. The investigation leads the cops into the madness of NCAA basketball. Guest star KENNY "THE JET" SMITH (sports analyst and former NBA star) appears as himself.