The Network
S1, E3: Captured by Abu Gharib, leader of Rörelsen, Fredrika negotiates their release; she learns the "Southern Network" is behind the kidnapping and finds 15-year-old informant Rezvan at a brothel; after a violent escape, they hide at Emir's mother's house.