The Ocean Inside My Worn-out Drawer
S1, E6: Pan Seok gets put behind bars after assaulting the prosecutor; Dae Koo finds more leads and dead ends to his personal case; Soo Sun sets out to resolve the case and sees a familiar face in Dae Koo wearing his old pair of glasses.