The Old Country Bumpkin Is Astounded by a Wizard
S1, E2: Allucia recalls training with Beryl, determined to have him teach knights; Beryl tours the city with Curuni, meets ex-student Ficelle, who amazes him with magic; another wizard surprises Beryl even more.