The Old Country Bumpkin Weathers a Fierce Attack
S1, E3: Former student and top-ranking adventurer Surena enlists Beryl's help to train new adventurers; at the Adventurer's Guild, Beryl ends up in a duel with her to prove he has what it takes for the job.