The One About the End of the World
S3, E10: Blum is out for revenge when he represents a group of Reddick, Boseman & Lockhart’s ex-clients who claim the firm overcharged them. When Lucca finds out she’s a candidate for an open partner position, she begins to question her reputation within the firm. Meanwhile, Diane helps Kurt with a work project.