Love Song for Illusion The Other One and the Last One
S1, E1: Crown Prince Sajo-hyeon meets Yeon-wol at a fabric shop; she's the last survivor of her murdered family and seeks revenge; she holds a knife to the King's throat, ready to fulfill her vow.