The Other Side of This Life, Pt. 1
S3, E22: Addison takes temporary leave from Seattle Grace and makes a road trip to Los Angeles in order to visit some old friends from medical school. As Meredith continues to bond with her stepmother, Susan, Cristina reluctantly plans her wedding with the assistance of her mother, Helen, and Burke's mother, Mama Jane. Meanwhile, Derek must perform emergency surgery on Ava/Jane Doe, as Alex continues his unfailing bedside manner with her.