The Pact, Part 1
S1, E5: Sterenn has only a few hours left to honor the killer's pact if she wants to save her son; as for Lyes, he is convinced that Mélinda is not one of the killer's victims and has growing suspicions about Jérémy; desperate, Sterenn changes strategy.