The Perks of Not Being a Wallflower
S1, E3: Clark shares some of his Kryptonian history with Jordan and Jonathan during a family breakfast. Meanwhile, Lois and Chrissy (guest star SOFIA HASMIK) dig deeper to uncover the truth about Morgan Edge.