The Person Who Dropped It Is a VTuber: File 2
S1, E6: Reiko and her colleagues investigate the death of a delivery man who fell to his death and find a connection to Vtuber Sakaguchi Kurumi, also known as Kuru Kuru-chan; while they investigate, fans online begin to blame Kuru Kuru-chan for the murder.