The Pieces on the Board
S1, E2: As they get towards the halfway point of the season, Andersen, Campbell, Simmonds, Muzzin, and Matthews manage various injuries; Tavares works on his game, Mikheyev wants to up his ice time, and Vesey looks to stabilize himself in the line-up.