Sons of the Soil: Jaipur Pink Panthers The Plan
S1, E1: Bollywood actor Abhishek Bachchan, who owns the Jaipur Pink Panthers, gambles on a talented but young and inexperienced group of players in his quest to win season seven of Kabaddi's biggest competition.