Pancho Villa: The Centaur of the North The President's Chair
S1, E6: Pancho Villa allies with Emiliano Zapata to confront the troops of Venustiano Carranza and Álvaro Obregón, sparking a civil war; the United States enters the conflict when Villa and Zapata's soldiers take the capital.