Ghislaine Maxwell: La complice d'Epstein The Prince and the Predator
S1, E3: Jeffrey Epstein's pyramid scheme of sex abuse reaches royal proportions when a woman claims she was trafficked to Ghislaine Maxwell's old friend and schoolmate, Prince Andrew.