The Promise in the Palace
S11, E7: The team investigates the murder of an escape artist whose body is found in the woods. They discover that the victim worked at the Magic Palace, and had some secret activities in the works that might have made him enemies in the magic community. Meanwhile, Brennan and Booth poll their friends as to whether or not the tooth fairy should visit Christine, and Angela continues to work with Sebastian Kohl on her photography.