Gypsy Sisters The Queen of All Cons
S1, E2: Nettie and Kayla get in a fight over who will plan Mellie's wedding; Kayla and her husband are at odds over how to raise their teenage daughter; Mellie's ex-con mother gets released from jail which threatens her own sobriety.