The Real Peaky Blinders The Racecourse Wars
S1, E2: As Peaky Blinders start to evolve from a mass gang movement interested in territory and fighting into the first organised crime gangs in Britain, a Birmingham petty thief Billy Kimber also rises up the ranks.